طنز جک

 

اولین ضربه ی روحی زندگیمو زمانی خوردم که
.
یه گردو رو شیکوندم
خوردم دیدم ترشه ،
نگو لیمو امانی بوده... :|

**********

حيف نون قله اورست رو فتح مي كنه ازش ميپرسن:انگيزت چيه:ميگه من انگيزه سرم نميشه من اومد بودم دنبال خرم....!!!!

**********

زنه همسایمون اومد تو کوچه هندونه به شرط چاقو بخره از وانتی ، یارو چاقو زده به هندونه میگه خوبه ؟
زنه میگه خوبه ، از همین یه سالمشو بدین !

************

دختره 80ـی استاتوس زده:اگه بابام برام تبلت نخره از خونه میرم!!!
ما همسن این بودیم، لگن حمومو پر میکردیم با عینک شنای خواهر/برادرمون میرفتیم حموم کلمون رو میکردیم زیر آب!
والّا!

*************

داداشم سرش گیجه بابام بهش گفت که بیا از توی کتاب ادعیه یه دعا برات پیدا کنم آهان بیا پیداش کردم نوشته دعای سرگیجه و بی عقلی
اصلا داداشم کلا خوب شد دیگه با این نسخه ................................

***************

تو خارج دخترا تو ۱۴ سالگی حامله میشن اونوقت اینجا دختر۲۰ ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|

**************

دیشب رفیقم اس داده : ب اندازه ی دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!
ناموسا واسه سلامتیش دعاکنید

*************

زمان ما که کاغذ کادو و دفتر فانتزی نبود که ما دفنر کتابامونو با روزنامه جلد میکردیم یعنی هر کی این کارو میکرد خیلی باکلاس بودا

***************

از جلوی یه رستوران رد میشدم دیدم روی درش نوشته: لورل بیا هاردی برو!

*****************

یعنی ﻣﻮﻧﺪﻡ ﭼﯽ ﺑﮕﻢ :|
یه ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺩﺍﺭﻡ .. ﻫﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺸﺶ ﻣﯽ ﺩﻡ…
ﺳﺮﯼ ِ ﺁﺧﺮ ﮐﻪ ﻓﺤﺸﺶ ﺩﺍﺩﻡ ، ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺯﺩه
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻤﺎﺍ !

****************

شکسپیر :من زیر نور چراغ خیابون ها درس می خوندم.
گراهام بل :من در زیر نور شمع درس می خوندم.
من :ببخشید ولی شما در طول روز چه غلطی می کردید!!!

***************

تو عروسیای شمام هستن آدمایی که کاسه داغتر از آش بشن و بیشتر از آقا دوماد تیپ بزنن؟!!

*************

قل مراد واسش چهار چیز مبهمه :
1-تو میز ناهار خوری میشه شام خورد 2- با آب معدنی میشه دست شست 3-قرص ماه دوزش چنده 4- تو آزمایش الهی باید ناشتا بود

*************

ترسم از اینه پسرایی که شلوار قرمز و صورتی میپوشن و ابرو برمیدارن...
کم کم موهاشونو خرگوشی ببندن !!!

****************

دختره شبیه سوبل برگر با پنیر اضافه س + پیاز و جعفری ،
اونوقت تو مشخصات پروفایلش زده مدلینگ …

اینارو اذیت نکنید... ، اینا نباشن منطقه نیاوران خلوت میشه !!!

**************

میگن هر 3 ثانیه یه نفر جان خودشو از دست میده ....
حالا 1 - 2 - 3 !
بیا 1 - 2 - 3 !!
چه حالی میده 1 - 2 - 3 !!!
اون عقبیا 1 - 2 - 3 !!!!
از شوخی گذشته مرگ حقه 1 - 2 - 3 !!
از بیکاریه دیگه خب !!

***********

رفیقم گوشی GLX خریده
حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد
هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد
الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد !

*****************

غضنفر با ی مخطب خاص آشنا میشه
دختره بهش میگه من شراره هستم
توخونه صدام میکنن شَ شَ
دوستام صدام میکنن شراب
تو فیس بوک اسمم تیلور سوئفته
شما چطور؟
_اسم من غضنفره ولی کلاً همه صدام میکنن زر نزن

****************

شانس که نداریم
.
.
دیروز یه مرغ عشق خریدم صدا ترمز دستی میده.:((

**********

مورد داشتیم رفتن خواستگاری...داماد برادر عروس رو با عروس اشتباه گرفته!!!!!!!

************

تو مترو یارو دست کرده تو جیبم، دستشو گرفتم میگم راحتی داداش؟میگه ااا جیبه تو بود؟ بابا بگو دیگه، یه ربه دارم میگردم، فکر کردم موبایلمو زدن، نزدیک بود داد و بیداد کنم یه بی گناه دستگیر شه!

************

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 شهريور 1392برچسب:, | 23:52 | نویسنده : فرهود بردبار |